INEO kondigt strategisch advertentiepartnerschap aan met Adapt Media |MarTech Kubus

2022-08-19 23:13:03 By : Ms. Aimee Wang

INEO Tech Corp. (TSX-V: INEO) (OTCQB: INEOF) (het "Bedrijf" of "INEO"), de innovatieve ontwikkelaar en exploitant van het INEO Media Network, een digitale advertentie- en analyseoplossing voor retailers, is verheugd om kondigen een samenwerking aan met Adapt Media ("Adapt") om INEO's Digital-Out-Of-Home (DOOH) advertentievoorraad op de markt te brengen aan de advertentieklanten van Adapt.Adapt, gevestigd in Toronto, exploiteert al 24 jaar met succes Out-Of-Home (OOH) advertentienetwerken op nationaal niveau en is een leider in door technologie ondersteunde advertentiecampagnes, met advertenties op straatniveau en in winkels in meer dan 1.000 steden en dorpen dwars door Canada."De samenwerking met Adapt Media is een belangrijke vooruitgang voor de reclamepijplijn van INEO dankzij Adapt's aanwezigheid in de regio van Toronto en hun sterke nationale aanwezigheid", aldus Kyle Hall, CEO van INEO.“Met hun hulp bij het op de markt brengen van onze advertentievoorraad, krijgt INEO toegang tot meer nationale advertentiecampagnes en een breder scala aan potentiële klanten.Bovendien zullen de expertise en het bereik van Adapt onze acquisitie-inspanningen voor retailers vergroten door een andere geloofwaardige partner aan tafel te brengen om de advertentie-inkomsten voor INEO en onze retailklanten die werken binnen ons door advertenties ondersteunde model te stimuleren.”"Adapt Media is een flexibele, op plaatsen gebaseerde Out-of-Home-provider die gespecialiseerd is in het leveren van unieke advertentielocaties en -ervaringen", zegt Amanda Newell, Chief Revenue Officer van Adapt.“Gezien de toegenomen afhankelijkheid van Canadese adverteerders van retailmedia om kopers op het exacte moment van aankoop te targeten, zijn we verheugd om ons aan te sluiten bij INEO's robuuste Retail Media Network, gepatenteerde technologie en onvergelijkbare gegevens.INEO's AI-aangedreven DOOH stelt onze nationale adverteerders in staat om echt geld te verdienen met oogbollen door zowel de aandacht van de klant te trekken met opvallende aanbiedingen als door demografische gegevens van consumenten te verzamelen om huidige en toekomstige tracking op hun pad naar aankoop mogelijk te maken.Ons INEO-partnerschap is de ideale volgende stap in Adapt's voortdurende doel om nationale adverteerders een optimale DOOH-plaatsing, -meting en -verantwoordelijkheid te bieden, en we kunnen niet wachten om het geweldige aanbod van INEO aan merken en reclamebureaus in heel Canada te presenteren."Frank Halbach, Managing Director Media voor INEO: “We waren op zoek naar een nationale partner, gevestigd in Toronto, het mediacentrum van Canada, en zijn verheugd deze relatie met Adapt te hebben aangegaan.We zijn verheugd om met Adapt samen te werken, aangezien INEO zijn Retail Media Network van in-store digital signage uitbreidt.”Het INEO Retail Media Network bereikt maandelijks meer dan 2,4 miljoen gemotiveerde shoppers met goed zichtbare digitale beeldschermen bij de ingang van winkels.INEO's intelligente demografische en analytische gegevens zorgen voor ongekende zichtbaarheid en targeting voor op locatie gebaseerde advertenties door merken en adverteerders.Stem af op Martech Cube Podcast voor visionaire Martech Trends, Martech News en snelle updates door zakelijke experts en leiders!Copyright © 2022 Martech Kubus.Alle rechten voorbehouden.Privacybeleid